«Unde se duc banii, în care orașe?» Setarea corectă a targeting-ului

Search optimization concept

Pentru a înțelege cum să setați corect publicitatea contextuală, merită să fie înțeleasă semnificația acestui instrument și pârghiile disponibile pentru utilizare.

La ora actuală, Internetul a devenit cea mai convenabilă și eficientă platformă pentru afaceri fiindcă oferă posibilități rapide de comunicare cu clienții potențiali. Targeting-ul vă ajută să realizați o «captare» extinsă a publicului țintă. Pentru orice om de afaceri care are un site web oficial al propriei companii, o întreprindere sau un magazin on-line, scopul principal este obținerea unui venit stabil din afacerea sa. Acest obiectiv, se poate realiza rapid printr-o setare corectă a publicității targetate.

Targeting-ul — este un mecanism de selectare a unui set de criterii, pentru o interacțiune cât mai eficientă între o companie și public, prin plasare publicității, care corespunde intereselor publicului repsectiv. Acest mecanism include câțiva pași importanți:

  • analiza publicului — sunt studiate preferințele sale, așteptările și criteriile de bază după care trebuie setat targeting-ul;
  • prezentarea bunurilor și a serviciilor într-o lumină mai bună în scopul de a interesa vizitatorii;

  • crearea propriu zisă a publicității pentru clienții potențiali și plasarea acesteia.

Sunt utilizate următoarele tipuri de targeting:

  • geo-targeting;

  • publicitate direcționată pe interese;

  • publicitate direcționată pe subiecte particulare;

  • targeting temporar;

  • targeting comportamental;

  • după factori social-demografici.

Setare corectă

Prin direcționare geografică, determinăm regiunea, orașul sau țara pentru afișarea publicității. De exemplu nu are sens să plasăm o publicitate cu sănii în regiuni unde nu există zăpadă de secole. Cu cât este mai exactă locația, cu atât mai rapidă va fi posibilitatea de a ajunge la publicul dorit.

Setarea anumitor indicatori socio-demografici este la fel de importantă ca și prima opțiune. Specificați, de exemplu, vârsta cuprinsă între 25 și 50 de ani sau un anumit sex, din nou, vă va ajuta să «descoperiți» publicul. Fiecare tip de targeting își are scopul de a caracteriza potențialii clienți. Folosirea și combinarea simultană a mai multor tipuri va oferi o acoperire eficientă și chiar vă va extinde publicul țintă.

Căutarea frazelor cheie pe Google și Yandex este cel mai frecvent tip de targeting. Rețelele în cauză sunt de asemenea, cele mari site-uri de publicitate. Utilizarea rațională a bugetului și obținerea venitului — sunt principiile care vor funcționa perfect în condițiile în care, publicitatea contextuală va fi setată corect.

Vânzările prin Internet ocupă acum un loc important în comerț. Căutările în rețea se întâmplă deja în condițiile unei concurețe acerbe. Acest fapt este important pentru afacerea dvs din acest motiv, acesta site-ul dvs trebuie să fie pe pozițiile de lider după căutările relevante. Acest lucru poate deveni o realitate prin configurarea publicității contextuale conform cerințelor și preferințelor clienților potențiali.