Studierea activităților concurenților: de ce este necesar?

seo-trends-2018

Arta războiului – este o știință în care nu se obține nimic, în afară de lucrurile care sunt bine plănuite și bine calculate. Această expresie aparține lui Napoleon Bonaparte. Poate fi aplicată cu succes în afaceri. În aceeași ordine de idei, realizarea succesului și a prosperității în business este posibilă prin analiza minuțioasă a competitorilor pe piață. Studiul concurenților – este o problemă, deloc simplă și destul de istovitoare. Este în general necesară? Înainte de a răspunde la această întrebare, trebuie să înțelegeți rezultatele pe care doriți să le obțineți. Pentru a atinge aceste obiective, ar trebui mai întâi să realizați studiul activității – propriei afaceri.

Este important să investiți în «nișe nesupraîncărcate», să realizați o analiză comparativă a punctelor forte și a punctelor slabe ale afacerii dvs. O cercetare minuțioasă vă va permite să identificați neajunsurile companiei dvs, în scopul de a lua măsuri de îmbunătățire. Veți fi cu un pas înainte față de concurenți doar dacă veți cunoaște situația reală din cadrul propriei companii. E important să identificați greșelile posibile din cadrul site-ului oficial al companiei:

  • structura site-ului web;

  • conținutul și calitatea resursei;

  • pârghiile de optimizare a site-ului.

Este necesar să identificați principalii concurenți din sfera dvs. de activitate, înainte de a începe studiul lor. Definirea rivalilor dvs. vă va permite să efectuați o analiză suplimentară a acestora. Studiul lor poate fi împărțit în câteva etape principale:

  • analiza site-urilor web ale concurenților și analiza prețurilor;

  • analiza publicului țintă al concurenților;

  • monitorizarea gamei de produse și servicii oferite de competitori;

  • Monitorizarea grupurilor și a comunităților în rețelele sociale, dacă există;

  • Monitorizarea rezultatelor «aranjării» concurenților dvs, în motoarele de căutare, după căutările relevante.

Realizarea etapelor de cercetare vă va permite să înțelegeți în mod clar toate avantajele concurenților și deficiențele acestora. Concurenții dvs.: cine sunt ei? Cum se poziționează online? Care sunt avantajele lor competitive? Răspunsurile clare la aceste întrebări vor contribui substanțial la crearea unui potențial competitiv pe piață pentru afacerea dvs.

Prin urmare, puteți începe să vă promovați afacerea și site-ul web, pentru a atinge un nou nivel. Acest lucru vă va permite să obțineți rezultate foarte bune în dezvoltarea proiectului dvs. și, în viitor, va conduce la o creștere a veniturilor.

În concluzie un studiu minuțios al concurenților vă poate permite promovarea efectivă a afacerii dvs. și a site-ului în rețea. Venitul înalt și stabil – este situația ideală pentru dvs. Aceasta și este sarcina principală a oricărui proiect de afaceri.