O servietă cu instrumente de online marketing

seo

Marketingul pe internet este o soluție consecventă pentru a promova diverse produse și servicii pe piață. Astfel, care «ciocane», «chei», «șurubelnițe» și «clești» trebuie utilizate din complexul instrumentelor servietei noastre? De altfel, sortimentul acestor unelte este în permanentă creștere. Acest lucru se datorează faptului că toate procesele, inclusiv cele de afaceri, au fost de mult timp transferate în sfera internetului.

Din ce este compusă «servieta» pentru online-marketing?

Scopul principal al utilizării instrumentelor de marketing pe internet este de a atrage clienții către un anumit site-web și respectiv, către o afacere care comercializează anumite bunuri sau servicii, fie online, fie în cadru fizic. Fiecare «unealtă» are propriile sale caracteristici, totuși există o trăsătură comună pentru toate – înseși calitatea ofertei prezentate.

Site-ul Web — este principalul «ciocan» de marketing pe Internet. Crearea unei resurse web și promovarea ei efectivă în rețea oferă oportunități excelente de a face față cu succes concurenței și de a câștiga profitabilitate în comercializarea bunurilor și serviciilor. Astăzi, site-ul web este o obligație strictă pentru orice afacere care aspiră să se dezvolte.

SEO — promovarea unui site în motoarele de căutare. Este anume acel «clește» care «atrage» o gamă largă de utilizatori care sunt clienți potențiali. Optimizarea în motoarelor de căutare implică un complex de lucrări tehnice cu un site-web, în condițiile respectării cerințelor motoarelor de căutare.

Instrumentele Publicitare online – acestea pot fi de câteva tipuri: banner, contextuală, în rețelele de socializare, mediatică ș.a.m.d. Publicitatea online merită o abordare mai complexă. Ea conține instrumente care «funcționează» doar dacă acestea vor fi corect setate de către specialiști. În caz contrar, potențialul acestui «set» nu va fi valorificat cum se cuvine.

Email Marketing — vă permite să distribuiți informații despre companie, produse și servicii unor clienți specifici prin distribuirea unor mesaje de e-mail.

Promovarea SMM în rețelele sociale — sunt «cheile» lumii unei imagini pozitive despre companiei și a unei mărci recunoscute unanim. Promovarea în rețelele de socializare creează o punte de comunicare directă cu clienții potențiali. În interiorul rețelelor sociale funcționează «promovarea gratuită», prin care informațiile despre companie, produse și servicii sunt distribuite între abonații și vizitatorii care apreciază postările și conținutul paginii dvs.

Video marketing este un instrument care câștigă popularitate datorită eficacității sale. Abilitatea de a posta videouri și de a le folosi ca pârghii de publicitate este oferită absolut tuturor. Simplitatea și rentabilitatea acestui instrument vă permit să îl folosiți în e-mail marketing, pe site-ul oficial al companiei, și în rețelele de socializare. De obicei conținutul video se bucură de mai multă atenție din partea vizitatorilor, decât cel textual.

Instrumentele enumerate nu cuprind întreaga listă, acestea sunt doar principalele și cele mai comun utilizate. Merită să rețineți că «servieta din instrumente» este individuală pentru fiecare tip de afacere. De exemplu SMM poate fi destul de ineficient pentru anumite afaceri cu o nișă limitată. De asemenea, utilizarea unui singur instrument nu va aduce beneficii atât de mari. Pentru anumite rezultate, trebuie utilizate, ce puțin 3-4 instrumente.