Cum să identificați scopurile corecte pentru o strategie SEO eficientă?

seo

Înainte să investiți în SEO pentru promovarea afacerii dvs, merită să treceți în revistă scopurile concrete pentru elaborarea strategiei de promovare. În primul rând, ca companie sau organizație trebuie să decideți, direct de la prima etapă, ce doriți să obțineți. Doar răspundeți la câteva întrebări esențiale. Ce este necesar la moment companiei? Trafic pe site? Popularitate? Aveți nevoie de creșterea vânzărilor, direct de pe site? Branding sau o combinație armonizată din toate cele enumerate? Derivând de la aceste întrebări veți putea identifica sarcinile concrete pentru a adapta strategia SEO.

Ce este de fapt, strategia SEO și de ce e necesară?

Strategia SEO este un plan de acțiuni pentru promovarea unui site în motoarele de căutare pentru a obține o serie de rezultate eficiente, pe o anumită perioadă de timp. Rezultatul principal este ascensiunea site-ului pe prima pagină, în topul 10 a motoarelor de căutare. Dezvoltarea acestui plan se desfășoară în mod individual, fiind ghidată de factori precum:

  • tema și tipul de site;

  • structura și conținutul resursei;

  • exploatarea experienței anterioare de promovare;

  • geografia, necesitatea de a «lega» un site web la o anumită regiune.

Situația actuală a site-ului, deseori dictează direcția de desfășurare a strategiei. Promovarea calitativă și eficientă a unui site web în motoarele de căutare implică planificarea unui număr de acțiuni. Se știe că drumul către o afacere de succes are la bază elaborarea unui plan și elaborarea unei liste de sarcini. În promovarea SEO, definirea unei liste clare este foarte importantă, ca în orice sferă de activitate. Obiectivele corect stabilite ajută la concentrarea pe rezultate și la motivația pentru o muncă mai bună. Această planificare nu se poate face fără a defini principalele sarcini și obiective, dar nu fiecare om de afaceri știe cum să o facă corect. Prin urmare, pentru a obține eficiență în procesul de promovare în motoarele de căutare, este nevoie de un program detaliat, dezvoltat calitativ.

Ce proprietăți trebuie să aibă obiectivele dvs?

Obiectivele trebuie să dețină o serie de calități importante. În caz contrar timpul, resursele și forțele vor fi irosite în zadar. Concretizând obiectivele, testați-le «trăinicia» prin:

  • urgență — întotdeauna trebuie să fie considerate limitele de timp;

  • acuratețea — este necesar să existe o imagine exactă a rezultatului final;

  • relevanță — nu merită rezolvate neapărat problemele secundare care nu sunt importante la moment;

  • măsurabilitate — absolut orice planificare presupune lucrări cu indicatori statistici, prin urmare, este important să se precizeze ce cifre vor corespunde atingerii obiectivului;

  • accesibilitatea — obiectivele trebuie să fie realiste, niciun expert nu va putea să folosească în mod eficient instrumentele de promovare pe Internet dacă se confruntă cu sarcini «realizabile dincolo de nori».

Luați în considerare o serie de sarcini care pot fi incluse în planul de promovare SEO:

  • Să fie obținute rezultate foarte bune pentru o listă concretă de cuvinte cheie.

  • Atragerea volumului «N» de trafic pe site.

  • Creșteți gradul de recunoaștere a brandului.

  • Creșterea activității utilizatorilor pe site, care va duce la creșterea vânzărilor.

  • Creșterea ratei de conversie.

Punctele de parcurgere, fiind elaborate corect, nu doar vor crea o imagine clară a obiectivelor propuse dar vă vor permite și o apreciere corectă a rezultatelor pe care le obțineți în urma promovării SEO. Stabilirea unor obiective realiste și a unor intervale de timp comparabile contribuie la elaborarea unui plan de acțiune corect, care la rândul său va conduce la rezultate eficiente ale promovării în motoarele de căutare.