Cum promovăm un site pe internet? Explicăm în 10 minute

promovare seo site

Cum se promovează un site pe internet? În zilele noastre, tot mai mulți oameni de afaceri sunt interesați de acestă întrebare. Promovarea unui site – e o discuție foarte lungă. Noi însă, vom încerca să rezumăm în 10 minute principiile de promovare-online.

Pentru a înțelege cum să promovăm un site pe internet, în mod rapid, calitativ și cu cheltuieli minime, merită inițial să trecem în revistă pârghiile disponibile și cum pot fi ele utilizate. A promova un site – înseamnă a crește popularitatea sa astfel încât să fie asigurat un trafic sporit. Dacă site-ul va corespunde cerințelor utilizatorilor, în final se obțin mai multe vânzări și o creștere a profitului.

Există o serie de instrumente care vă pot ajuta să promovați site-ul dvs pentru a obține astfel de rezultate.

  • Promovarea în motoarele de căutare (SEO) – prima treaptă pentru o promovare-online de succes.

Scopul este ca site-ul să obțină topul în motoarele de căutare, după diverse solicitări relevante ale utilizatorilor. Principiul esențial pentru SEO va fi conținutul interesant și util pentru vizitatori. Dacă considerați că înseși informația de pe site are aceste calități, atunci o condiție e satisfăcută. Totuși, pentru ca site-ul să obțină Top-10 pe Google sau Yandex, este necesar un set de măsuri specializate ca:

— Lucrări cu design-ul și afișarea conținutului;

— Corectarea funcțiilor;

— Perfecționarea navigării;

— Usability (simplitatea și comoditatea în utilizare).

  • Promovarea în rețelele de socializare SMM – o etapă pentru îmbunătățirea reputației.

Promovarea în rețelele de socializare este o metodă recentă dar care mereu se perfecționează. Atragerea vizitatorilor pe site prin intermediul Facebook, Instagram, Twitter, Vkontakte sau alte rețele analogice, reprezintă o opțiune convenabilă și ușoară. Utilizând această modalitate obțineți:

— mai mulți vizitatori pe site;

— o imagine mai bună despre compania dvs;

— crește popularitatea brandului;

— și în final – cresc vânzările.

Trebuie doar să creați un grup în rețelele de socializare și să-l «alimentați» permanent cu noutăți, oferte speciale, reduceri sau loterii. În rezultat, comunitatea care va prezenta activitatea dvs va deveni populară, ceea ce va face afacerea dvs mai cunoscută pe piață și mai rentabilă.

  • Instrumentele publicitare

Toți cunosc motoarele de căutare Google și Yandex. Plasarea publicității contextuale în aceste sisteme nu mai este o noutate. Rămâne doar să fie concretizate cuvintele cheie, frazele, (căutările uzuale) care vor fi utilizate pentru promovare. De ce este necesar să identificăm corect solicitările? De exemplu dacă compania dvs. este specializată în comercializarea materialelor de construcție, site-ul dvs va fi afișat doar utilizatorilor care sunt interesați să cumpere aceste produse. În general, merită să înțelegem după care căutări oamenii vă vor găsi, or mai concret vorbind: care solicitări pe Google sunt relevante pentru afacerea dvs? Pe lângă publicitatea contextuală pot fi utilizate și alte instrumente. Din fericire, în zilele noastre există destul de multe: reclama prin bannere, publicitate externă, TV și publicații etc.

Promovarea unui web-site este posibilă de sine stătător însă merită să rețineți că procesul solicită foarte mult timp. Dacă doriți să economisiți timpul dvs, adresați-vă la specialiștii «Studio Webmaster» — o companie care lucrează pentru rezultat și care este gata să facă oricărei sarcini.