5 greșeli care nu trebuie permise în promovarea SMM

5 greșeli care nu trebuie permise în promovarea SMM

Rețelele de socializare reprezintă o platformă extinsă în care orice afacere își poate găsi auditoriul țintă. Dezvoltarea unei afaceri cu ajutorul rețelelor de socializare este o posibilitate reală, în condițiile unei promovări corecte. Dacă ați decis să promovați propria afacere de sine stătător, merită să rețineți câteva greșeli primordiale pe care trebuie să le evitați în acest proces.

Pentru a ajuta începătorii să evite cheltuielile inutile de energie, timp și bani, în acest articol vă vom descrie câteva greșeli critice care nu trebuie să le permiteți în procesul de promovare a unei afaceri în rețelele de socializare.

Strategia de promovare. Or mai concret vorbind – absența ei. Este prima greșeală gravă în orice promovare Social Media. Prin strategie înțelegem:

  • identificarea publicului țintă, a cerințelor și preferințelor acestora;

  • formarea unui plan clar de scopuri care trebuie îndeplinite;

  • identificarea persoanei și a pârghiilor convenabile pentru a promovarea SMM.

Punctele enumerate mai sus, într-o asociație armonioasă vă pot ajuta să dezvoltați o strategie eficientă de marketing inteligent în rețelele sociale. Merită să înțelegeți că fără o strategie individuală de promovare a afacerii dvs, succesul va fi departe de a fi atins.

Conținut necalitativ. Postarea repetată a unui conținut necalitativ și neinteresant, nu doar nu va avea succes la public, dar ar putea să îndepărteze abonații paginii. E necesar să corelați ce e util cu ceea ce e plăcut. În consecință, orice vizitator al grupului trebuie să găsească informație de interes sau postări tematice. În acest scop, aveți nevoie de: imaginile calitative, articole utile pentru public, glume tematice, meme-uri, conținut video relevant etc.

Activitate neregulată. Pentru ca grupul să devină vizitat și interesant, acesta trebuie să fie completat permanent cu informație utilă și atractivă. Doar printr-o activitate regulată și un orar stabil, grupul va atrage mai mulți vizitatori, mai multă apreciere și mai multă recunoaștere din partea acestora.

Insistență. Dacă plasați permanent postări cu caracter publicitar, răbdarea abonaților dvs ar putea în curând să cedeze. Nimănui nu plac reclamele abuzive. Uneori e o situație naturală. Conținutul trebuie postat nici prea frecvent și nici prea rar. Totuși, pentru a motiva și a bucura abonații dvs, puteți să-i invitați la sondaje de opinie sau la concursuri exclusive cu cadouri. Prin acest mod, veți păstra «capitalul de abonați» și veți atrage noi membri.

Economisire excesivă pe publicitate. Este ultimul punct, la fel de important. E important să gândiți anticipat: în ce mod clienții vor ajunge pe pagina dvs? E adevărat că uneori beneficiați de «publicitatea gratuită» din partea utilizatorilor prin notificări și share-uri. Însă acestea cazuri sunt foarte rare la prima etapă. Fără aplicarea reclamei și a targettingului cel mai probabil, nimeni nu va afla de existența paginii dvs. Din acest motiv, la etapa inițială, nu economisiți excesiv pe publicitate. Încercați să atrageți prin reclamă cât mai muți abonați. Chiar și simplii «vizitatori», neinteresați să cumpere, vă pot fi utili. Cu cât mai mulți abonați va avea pagina dvs, cu atât mai mare încredere vor avea utilizatorii în ea și în compania dvs.

Luând în considerare aceste greșeli, studiați-le și evitați-le în procesul de promovare SMM. Doar astfel veți putea profita de toate avantajele pe care le oferă rețelele de socializare pentru business și veți avea posibilitatea să obțineți rezultatele dorite.