Cele mai importante 4 momente în promovarea SMM

NP-Social-Media-Marketing

Promovarea SMM – reprezintă un complex de lucrări pentru popularizarea unei afaceri în rețelele de socializare. Scopul? Evident – atragerea clienților noi și creșterea loialității clienților actuali. La prima vedere ar părea simplu, însă în procesul de promovare, merită să rețineți câteva momente importante care pot influența substanțial rezultatele care le veți obține în consecință.

Aspectul paginii

Pagina dvs trebuie să arate bine. E o «regulă de aur» care trebuie respectată. În caz contrar afacerea și înseși compania dvs. «nu vor fi luate în serios» de către vizitatori. Aspectul paginii în sine, calitatea imaginilor postate, designul specific corporativ – toate acestea spun despre respectul de sine a companiei dvs. și gradul de profesionalism. Cu siguranță doriți să colaborați cu oameni de afaceri profesioniști. La fel și clienții sunt deschiși să cumpere produse/servicii de la o companie care inspiră încredere și profesionalism.

În rețelele de socializare: Abonații înseamnă Reputație

În rețelele sociale trebuie să urmăriți un scop esențial: atragerea abonaților. Și nu doar atât. «Menținerea» lor este la fel de importantă. Numărul de like-uri la postări, numărul de abonați – aceste cifre indirect, spun despre ceva. Cu siguranță, sunteți mai dispus să vă abonați la o pagină cu mai mulți abonați, decât la o pagină cu câteva sute. Cea din urmă poate avea conținut, destul de calitativ, însă utilizatorii oricum vor oferi preferință pentru paginile populare. Cu cât mai mulți abonați obțineți, cu atât mai respectabilă devine compania dvs. în ochii clienților potențiali.

Conținutul – decide totul

Postările, or mai bine zis, «calitatea postărilor» va influența interesul, sau dezinteresul utilizatorilor. Asta se reflectă la fel și în numărul abonaților. Dacă postați conținut de calitate, acesta se va bucura de aprecieri. Devreme ce va fi apreciat, tot mai mulți vizitatori vor afla de compania dvs. Cu cât mai mulți vizitatori vor afla, cu atât mai mare este șansa de a obține noi abonați. Postările sau «conținutul» trebuie publicat regular după un plan bine stabilit.

Activitatea utilizatorilor

Succesul promovării în rețelele de socializare poate fi «estimat» după doi factori – numărul de abonați și gradul de activitate a acestora pe pagina dvs. Totuși, aceste condiții nu sunt de ajuns. Cel mai probabil veți observa noi comentarii, noi mesaje, răspunsuri la sondaje și alte tipuri de activități. Cum veți reacționa la toate astea? În primul rând, pagina trebuie «monitorizată» în mod permanent. Întrebările importante ale utilizatorilor, fie prin mesaj sau comentarii, nu trebuie să rămână fără răspuns. Nu uitați că ei sunt potențialii clienți iar aici trebuie aplicate tehnicile de vânzare și marketing.