Aspectul unui site – spune mai multe decât credeți

Realizarea-unui-site-web---solutii-si-etape

In general, serviciile profesionale de design-web — «costă». Și din acest motiv, calitatea designului este deseori neglijată. De obicei este creat un site care corespunde stilului corporativ a companiei și… cam atât. Totuși, vă spunem mai mult! Designul site-ului trebuie neapărat să fie o extensie a stilului companiei. A economisi sau nu este desigur alegerea dvs. Totuși merită să rețineți că designul are un impact, nu doar vizual, dar are și o influență tehnică și psihologică. Despre ce vorbim? Urmăriți în continuare.

Gradul de profesionalism

Indiferent dacă activați în sfera B2C sau B2B, orice client potențial vrea să cumpere produse sau să colaboreze cu o companie profesionistă. Totuși, cum se «testează» profesionalismul companiei? E evident – după pagina web. Puteți răsfoi chiar acum orice pagina oricărui brand de succes și e garantat faptul că nici un site nu vă va dezamăgi. Designul site-ului dvs e echivalent cu costumul și cravata pe care o purtați la întâlnirile de afaceri. Deci, trageți concluziile de rigoare.

Vânzările

De altfel, designul e un moment extrem de important pentru magazinele și cataloagele online dar și pentru celelalte site-uri care prezintă online oferta lor publică. Desigur acesta nu are o influență directă. Nimeni nu cumpără un produs pentru că «uite ce design are site-ul». Totuși, acesta va «reține» vizitatorii pe site-ul dvs. Iar cu cât este mai mare timpul petrecut de un utilizator pe site, cu atât este mai mare șansa ca acesta să efectueze o comandă sau să fie interesat să colaboreze cu dvs.

SEO și rata de respingere

SEO — înseamnă promovarea unui site în motoarele de căutare. Se înțelege ca un set de lucrări pentru ca un site să aibă poziții bune pe Google (sau alt motor de căutare) după solicitările relevante pentru site. De ex, «cumpără flori în Moldova» – respectiv un site specializat în domeniu. Însuși Google dispune de algoritmi severi pentru indexarea site-urilor iar designul și rata de respingere sunt două aspecte foarte importante pentru ca site-ul să obțină poziții bune. În ceea ce privește design-ul, Google preferă site-urile cu secțiuni simple și cu un caracter laconic și informativ. Când vorbim de rata de respingere, Google preferă doar site-urile pe care, după statistică, oamenii petrec mult timp, iar noii vizitatori nu le evită imediat.

Concluzii

Web-design — pe cât este de costisitor, pe atât este de dificil. Aspectul site-ului nu se creează doar din perspectivă «artistică» dar trebuie neapărat să fie considerate și momentele tehnice ca SEO. Nu uitați că site-ul este din start «costumul», «cartea de vizită», «oficiul online» a afacerii dvs. Nu subestimați valoarea acestuia.